X

 

Zichttermijn & retourregels

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder opgave van redenen, van je koop af te zien. Je moet dit dan binnen 14 dagen aan ons melden (dit noemen we het herroepingsrecht). Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren naar ons.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop de bestelling in je bezit is. Hiermee bedoelen we wanneer het pakket door jou of door een derde (bijv. je buren) in ontvangst is genomen.

 

Hoe kun je gebruik maken van je herroepingsrecht?

  • Neem contact op met onze klantenservice via e-mail of via de chat
  • Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van de retouraanvraag en verdere informatie hoe te handelen. De kosten van het retoursturen komen voor je eigen rekening. .

 

Kan ik producten altijd retourneren?

Omdat snoepgoed etenswaren zijn is het niet geschikt om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne als de verpakking geopend is. Om die redenen nemen we geen bestellingen retour tenzij je de bestelling:

  • incompleet of geopend hebt ontvangen;
  • beschadigd of kapot het ontvangen;

Je kan dus alleen snoepgoed retur sturen als de verpakking ongeopend is. 

Bij eventuele schade aan het product of een ongefrankeerde verzending kunnen wij kosten in rekening brengen. Indien dit het geval is bij jouw retourzending zullen wij contact met je opnemen voor een passende oplossing.

 

Retourkosten

De verzendkosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Wanneer een artikel geruild moet worden door een fout van ons, dan zijn de kosten voor retour voor onze rekening.

 

Geen verzendkosten

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:

  • Het verkeerde product is geleverd
  • Het pakket is verkeerd geleverd
  • Het product is kapot bij aankomst
  • Het product is over datum (zonder vermelding op de productpagina en buiten wettelijke THT termijn)

 

Klachten

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar jou als klant. We willen natuurlijk dat je tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij je aan met een klacht over een product contact op te nemen met onze e-mail. Wij willen je verzoeken bij het melden van de klacht de omschrijving van de klacht en het ordernummer te vermelden. Je kan vervolgens binnen 5 werkdagen van ons een reactie verwachten met een passende oplossing. Ons doel is om er in alle gevallen met de klant uit te komen en wij beloven dan ook dat wij ons uiterste best hiervoor zullen doen.